Letošní nový zážitek v obchodní třídě KLM

Chtěl bych s vámi sdílet své dojmy z nedávného letu KLM na novém letounu Boeing 777-300ER v obchodní třídě z Amsterdamu do Johannesburgu. KLM se rozhodla modernizovat své Boeiny 777 a vybavila je novými sedadly v obchodní třídě, která mají dveře. Byl jsem zvědavý, jaký to bude zážitek, protože jsem KLM 777 neletěl už hodně dlouho.

Sedadla v obchodní třídě KLM jsou skvělá. Nová business třída na palubě Boeingu 777 je vybavena sedadly od JAMCO, které jsou vylepšenou verzí sedadel Boeingu 787-10. Jedná se o obrácené lichoběžníkové sedadla ve 1-2-1 uspořádání. Sedadla mají úložné prostory, dostatek nabíjecích portů (USB-A, USB-C, AC a bezdrátové) a vysoké rozlišení na monitorech. Je to významné vylepšení oproti předchozím sedadlům v obchodní třídě KLM.

Zábavní systém nabízí široký výběr filmů a televizních pořadů. Bohužel, Wi-Fi na palubě bylo téměř nepoužitelné. Nevím, jestli to byla chyba letadla, nebo jen pomalé připojení většiny oblastí Afriky. Není právě příjemné, že aerolinka prodává dva druhy připojení – “stream” a “surf” (přičemž “stream” je dražší). Koupil jsem si dražší připojení, ale přitom mi trvalo hodně dlouho načíst pouze jeden email.

Při porovnání s Air France-KLM musím říct, že preferuji nové kabiny Air France na letounech Airbus A350-900 a Boeing 777-300ER. Jsou elegantnější a mají lepší technologie (včetně Bluetooth audio). Navíc sedadla u přepážek jsou mezi těmi nejlepšími na světě.

Skvělým zážitkem na tomto letu byla obsluha. Letušky v obchodní třídě byly příjemné a profesionální. Zvláštní pochvala patří hlavní letušce, která byla vynikající. Bylo báječné vidět, jak byla energická a zapojená se všemi pasažéry od začátku do konce letu.

Další věc, která mě baví na letu s KLM, jsou drobné holandské prvky obsluhy. Například je roztomilé, jak jsou cestujícím v obchodní třídě předávány malé keramické holandské domy. Dokonce i v toaletách jsou tapety s těmito domky a tulipány. A je to úžasné, jak káva je podávána s malými karamelovými válečky stroopwafel.

Co se týče jídla v obchodní třídě KLM, chuťově bylo dobré, ale servis byl problémový. Nedostatek jídel pro všechny cestující v obchodní třídě se nejeví jako snaha minimalizovat odpad, ale spíše jako nedostatečný catering. Tým na palubě však pracoval se stávajícím sortimentem jídel a nebyl to jejich přestupek.

Ačkoli se jedná o postupné vylepšení oproti předchozím sedadlům v obchodní třídě KLM, je zřejmé, že nová sedadla jsou krokem správným směrem.

Na závěr mohu říci, že i přes některé nedostatky mám rád leteckou společnost KLM. Nabízí jedinečný a příjemný zážitek s malými holandskými doteky ve službě. Sice existují některé oblasti, které by mohly být vylepšeny, jako je jídlo a Wi-Fi, ale celkově jsem byl s letením KLM spokojený.

Často kladené otázky (FAQ):

1. Jaké jsou nové vylepšení v obchodní třídě letounů Boeing 777-300ER společnosti KLM?
– Nová business třída na palubě Boeingu 777 má moderní sedadla od JAMCO ve 1-2-1 uspořádání, která mají dveře. Sedadla jsou vybavena úložnými prostory, nabíjecími porty (USB-A, USB-C, AC, bezdrátové) a vysokým rozlišením na monitorech.

2. Jaký je zábavní systém na palubě letounu?
– Zábavní systém nabízí široký výběr filmů a televizních pořadů.

3. Bylo možné používat Wi-Fi na palubě letounu?
– Bohužel, Wi-Fi na palubě bylo téměř nepoužitelné. Může se jednat o chybu letadla nebo pomalé připojení v oblasti.

4. Jaké jsou rozdíly mezi Air France-KLM a novou kabinou Boeing 777-300ER společnosti KLM?
– Autor dává přednost novým kabinám Air France na letounech Airbus A350-900 a Boeing 777-300ER. Tyto kabiny jsou elegantnější a mají lepší technologie.

5. Jaký byl zážitek s obsluhou v obchodní třídě?
– Obsluha na palubě byla příjemná a profesionální. Hlavní letuška zvláště vynikala svou energií a zapojením se všemi pasažéry.

6. Jaké drobné holandské prvky jsou na palubě letounu?
– Cestujícím v obchodní třídě jsou předávány malé keramické holandské domy. Na stěnách toalet jsou tapety s holandskými domky a tulipány. Káva je podávána s malými karamelovými válečky stroopwafel.

7. Jaké bylo jídlo v obchodní třídě a jaký byl servis?
– Chuť jídla byla dobrá, ale nedostatek jídel pro všechny cestující naznačuje nedostatečný catering spíše než snahu minimalizovat odpad. Tým na palubě však pracoval se stávajícím sortimentem jídel.

8. Jaké jsou celkové dojmy z letu s KLM?
– I přes některé nedostatky autor má rád leteckou společnost KLM. Nabízí jedinečný zážitek s malými holandskými doteky ve službě. Existují oblasti, které by mohly být vylepšeny, jako je jídlo a Wi-Fi, ale celkově byl spokojený s letením KLM.

Související odkazy:
KLM: Oficiální stránka letecké společnosti KLM.