Kampaně “Dobrá poctivá strava” přivádí spotřebitele na cestu od farmy až na talíř

Koření si mnohé reklamní kampaně, ale ta nová od Komise pro chov dobytka a maso (LMC) posouvá své hranice. „Dobrá poctivá strava“ zve spotřebitele na cestu od farmy až na talíř a přináší nový pohled na produkci hovězího a jehněčího masa v Severním Irsku.

Reklamní kampaň, ve stylu cestopisu, nám představuje místního šéfkuchaře Jamese Devina, který se vydává na cestu po Severním Irsku, aby odhalil pravdu o zdravotních, ekologických a udržitelných aspektech hovězího a jehněčího masa označeného kvalitou zaručenou Severního Irsku (NIFQA). Tento projekt bude běžet na televizi, rádiu, venkovních plochách i digitálních platformách.

Colin Smith, dočasný výkonný ředitel LMC, uvedl: „Kampaň Dobrá poctivá strava je založena na nezávislém, vědeckém výzkumu, který komunikují a diskutují odborníci. Kampaň vychází z čtyř hlavních poselství: zdraví a výživa, péče o životní prostředí, odpovědné chování skotu a příprava chutných jídel z různých částí hovězího masa.“

Během kampaně budou navíc Dr. Steven Morrison, vedoucí oddělení udržitelné výroby dobytka na AFBI Hillsborough, a Dr. Ruth Price, manažerka klinických studií na Fakultě biomedicínských věd na Ulsterské univerzitě, odpovídat na veškeré otázky spotřebitelů týkající se produkce a zdravotních aspektů hovězího a jehněčího masa.

Výzkum potvrdil, že spotřebitelé, kteří viděli tuto kampaň, byli mnohem pravděpodobnější, že si zakoupí maso s označením NIFQA. Tržby z prodeje masa zůstaly během posledních pěti let relativně stabilní a nový výzkum dokonce ukázal, že více než 90 % spotřebitelů pravidelně konzumuje hovězí maso.

Tento projekt se zaměřuje také na jehněčí maso. Coline Smith uvedl: „Je strategicky rozumné přivést jehněčí maso do centra pozornosti před některými dobře známými oslavami, jako je den svatého Patrika, Velikonoce a Den matek. Jehněčí maso je oblíbenou volbou pro setkávání s rodinou a přáteli.“

Kampaň bude probíhat až do konce března 2024 a Colin Smith očekává, že získá “velkou odezvu” u spotřebitelů.

Časté otázky (FAQ) o kampani “Dobrá poctivá strava”

1. Co je cílem reklamní kampaně “Dobrá poctivá strava”?
Cílem kampaně je představit zdravotní, ekologické a udržitelné aspekty hovězího a jehněčího masa z Severního Irska a ukázat spotřebitelům cestu od farmy až na talíř.

2. Kdo je hlavním protagonistou kampaně?
Hlavním protagonistou kampaně je šéfkuchař James Devin, který se vydává na cestu po Severním Irsku, aby odhalil pravdu o kvalitě mas označených Severním Irskem (NIFQA).

3. Jaké jsou hlavní poselství kampaně?
Hlavní poselství kampaně jsou zdraví a výživa, péče o životní prostředí, odpovědné chování skotu a příprava chutných jídel z různých částí hovězího masa.

4. Kdo budou odpovídat na otázky spotřebitelů týkající se produkce a zdravotních aspektů masa?
Na otázky spotřebitelů bude odpovídat Dr. Steven Morrison, vedoucí oddělení udržitelné výroby dobytka na AFBI Hillsborough, a Dr. Ruth Price, manažerka klinických studií na Fakultě biomedicínských věd na Ulsterské univerzitě.

5. Jaký byl výsledek výzkumu spojeného s touto kampaní?
Výzkum potvrdil, že spotřebitelé, kteří viděli tuto kampani, byli mnohem pravděpodobnější, že si zakoupí maso s označením NIFQA. Navíc více než 90 % spotřebitelů pravidelně konzumuje hovězí maso.

6. Je kampaně zaměřena i na jehněčí maso?
Ano, kampaně se zaměřuje také na jehněčí maso. Jehněčí maso je oblíbenou volbou pro setkávání s rodinou a přáteli při oslavách jako je den svatého Patrika, Velikonoce a Den matek.

7. Jak dlouho bude kampaně probíhat a jaká je očekávaná odezva spotřebitelů?
Kampaň bude probíhat až do konce března 2024 a Colin Smith, dočasný výkonný ředitel LMC, očekává “velkou odezvu” u spotřebitelů.

Související odkazy:
Komise pro chov dobytka a maso (LMC)
AFBI Hillsborough
Ulsterská univerzita