Způsob, jakým si milostné páry užily Valentýnský den v Kalkatě

Ve středu slavilo město Valentýna a Saraswati Puju najednou a páry měly dvojnásobný důvod vyrazit ven a udělat si den, který si budou pamatovat. Restaurace, hospody a nákupní centra byla přeplněná, s frontami před těmito zařízeními. Zúčastnění sektorů pohostinství a stravování v městě nám sdělili, co bylo inovativní ve dnech lásky, co lidé objednávali a mnohem více.

Byl zde propad po Silvestru, ale lidé se vrátili 14. února. Měli jsme také speciální nabídku. Většina hostů začala chodit poté, co byly dokončeny rituály puji – Vanita Bajoria, restauratér

Mladí lidé spatření v obchodním centru South City

Od 13 hodin začali lidé chodit poté, co skončily Saraswati puja rituály.

Co bylo na talíři?

Zdá se, že páry odpustily svým dietním omezením, aby den učinily o něco víc speciálním skrze dobré jídlo. Zatímco tradiční restaurace na Park Street zaznamenávaly velké objednávky svých klasických jídel, kebaby a dezerty nerozhodovaly srdce jen v jiných bistrech. Siddharth Kothari, majitel Mocamba, Peter Cat a Peter Hu, říká: “Nejčastěji poptávané položky v našich restauracích byly čerstvost waflu, ostřelované kraby, čelo kebaby, sushi a dim sum.” Co se týče bengálské kuchyně, majitel Babu Culture, Mridula Mazumdar, říká: “Měli jsme speciálně připravené jídla v thali pro Valentýna a ty se prodávaly jako teplé koláče. Naše přidané menu z tandooru bylo také hitem. ” Ankit Tibrewal, spoluzakladatel HashTag, říká, že páry si nejen vychutnávaly jídlo, ale i živá vystoupení.

Valentinské oblíbené dekorace v obchodním centru South City

Viděli jsme na tento den dostatečný počet návštěvníků, protože to byla první velká příležitost v tomto roce. Naše speciální nabídka talířů na Valentýna byla jednou z nejžádanějších položek – Sunando Banerjee

Vše se točilo kolem červené a žluté

Město bylo poseto páry oblečenými v žluté nebo červené barvě. “Zajímavé je, že někteří se oblékli do kurt a sarí, zatímco jiní měli šaty,” vzpomíná Nikhil Chawla, majitel Marbellas a Poach Kitchen. “Snadno jste mohli rozeznat ty, kteří přišli poté, co se konala puja, a ty, kteří oslavovali Valentýna,” říká Vanita Bajoria, ředitelka Warehouse Cafe, LOTD a Veneto. Měli jsme plno dům s rušným davem odpoledne, i když byl středa – Ankit Tibrewal

Dvojnásobný bonus

Vypadá to, že návštěvnost na většině míst byla podobná jako o víkendech. Nikhil říká: “I když Valentýn připadl uprostřed týdne, zdálo se to jako běžný víkend. Lidé přišli brzy a zůstali venku až do pozdních nočních hodin.” Manmohan Bagree, viceprezident (marketing) South City Mall, dodává: “Náš food court, luxusní restaurace a kluby si na středu vedly dobře, ačkoli to byl pracovní den a další den byl pracovní.” Nicméně Sunando Banerjee, majitel Hanglaatherium, sdílí, že loňský byznys byl lepší, protože tyto dvě příležitosti připadly na různé datumy.

Nejoblíbenější nápoje podávané v kavárnách ve městě

Ve středu si obchodníci s jídlem přišli skoro na 60-70% toho, co vydělali na Silvestra a Štědrého dne. Byl to dobrý den pro restaurace a luxusní stravovací zařízení ve městě – Pranav Singh, čestný sekretář, Hotel & Restaurant Association of Eastern India

Valentinský speciální dekor

Demografie obchodního centra: V obchodním centru bylo více lidí ráno, zejména páry do 25 let.

Večer byl o něco více vyzrálý dav, rodiny a návštěvníci diskoték a klubů na jídelní a relaxační zařízení.

Celkový počet návštěvníků přibližně činil 1,25 lakhů (125 000).

Food court měl návštěvnost asi 22 000 lidí – podle informací od Manmohana Bagree

Často kladené otázky (FAQ):

1. Co se slaví ve středu, 14. února ve městě?
Ve středu se ve městě slavilo Valentýna a Saraswati Puju najednou.

2. Jaké byly restaurace, hospody a nákupní centra ve městě plné?
Restaurace, hospody a nákupní centra ve městě byla přeplněná, s frontami před těmito zařízeními.

3. Jakým způsobem se podle restauratérů lišil tento den od jiných dnů?
Restauratéři uvádějí, že lidé se vrátili do restaurací poté, co byly dokončeny rituály puji. Měli také speciální nabídky.

4. Jaké jídla byla nejoblíbenější ve středě?
Restaurace nabízely různé oblíbené položky jídelního lístku, včetně čerstvých waflí, ostřelovaných krabů, kebabů, sushi a dim sum.

5. Jaké barvy byly hojně vidět ve městě?
Ve městě bylo mnoho párů oblečených v žluté nebo červené barvě.

6. Jak byla návštěvnost ve městě během tohoto dne?
Návštěvnost ve většině míst byla podobná jako o víkendech. Lidé přišli brzy a zůstali venku až do pozdních nočních hodin.

7. Jaké byly nápoje podávané v kavárnách ve městě?
V kavárnách ve městě byly populární různé nápoje.

8. Jak byla návštěvnost v obchodním centru South City?
Obchodní centrum South City mělo přibližně 125 000 návštěvníků. Food court měl návštěvnost asi 22 000 lidí.

Klíčové termíny a odborné výrazy:

– Valentýn – svátek lásky, který se slaví 14. února
– Saraswati Puja – festival zasvěcený bohyni věd a umění Saraswatí
– Pohostinství a stravování – odvětví zajišťující služby spojené s hostováním a stravováním
– Rituály puji – náboženské obřady spojené s uctíváním boha či bohyň
– Thali – tradiční indické jídlo, jedná se o plný talíř různých jídel
– Kebab – tradiční jídlo připravované z masa, obvykle je grilováno či pečeno na rožni
– Sushi – japonské jídlo s rýží a různými přísadami ovíjenými do rýžového pláště
– Dim sum – tradiční čínské jídlo, jedná se o malé porce různých pokrmů podávaných v bambusových košíčcích

Navrhované související odkazy:

Mocamba – odkaz na Mocamba restauraci
Hanglaatherium – odkaz na Hanglaatherium restauraci
South City Mall – odkaz na oficiální web obchodního centra South City